Skip to content

First art journal drawing

april 23, 2013

First face drawingGeïnspireerd door Pam Carriker wilde ik ook wel eens proberen of een gezicht tekenen mij wilde lukken. Hier mijn eerste poging. Ondergrond Dyslusions verf, accenten met Golden acrylverf.

Inspired by Pam Carriker. Here’s my first attempt to draw a face in my little art journal. Background Dylusions paint, accents with Golden acrylics.

6 reacties leave one →
  1. Audrey permalink
    april 23, 2013 14:30

    GAAF!

  2. april 23, 2013 15:00

    Prachtig, ik hoop dat er nog vele volgen!

  3. Leonie permalink
    april 23, 2013 17:34

    Gelukt is het zeker! Een werkelijk prachtig gezicht, heel sereen in mooie kleuren.

  4. april 23, 2013 18:01

    Nou Sija ik vind het heel erg goed ! Ik zou het echt niet kunnen !

    liefs Dianne

  5. april 23, 2013 19:01

    Heel geslaagd! Zou me nooit lukken!

  6. Barb permalink
    april 24, 2013 07:11

    Congratulations Sija, a wonderful work of art.

Geef een reactie

