Skip to content

Black and White

april 6, 2013

140 black and white

Vandaag is het de 140ste keer dat Godelieve een zwart-wit post op haar blog heeft gezet. Dymphie kwam op het idee om een aantal mensen te benaderen om deze keer met Godelieve mee te doen. Ik vond het zo’n leuk idee dat ik een pagina in mijn art journal hiervoor heb gemaakt. De 140 heb ik zelf een sjabloon voor gemaakt alle overige stempels zijn Art Journey stempels.

11 reacties leave one →
  1. april 6, 2013 10:54

    Fantastische pagina, Sija!

  2. Leonie permalink
    april 6, 2013 17:28

    Wat een prachtig ontwerp. Knap hoe je het zwart-wit thema hebt verwerkt.
    Ook ik heb meegedaan aan deze hommage aan Godelieve.

  3. april 6, 2013 20:23

    Prachtige pagina Sija, helemaal in stijl met die 140. Leuk zoals sommige dingen aan de cijfers lijken te hangen🙂

  4. april 6, 2013 20:33

    schitterend!!!

  5. Anne permalink
    april 6, 2013 20:53

    Schitterende pagina Sija! Zie ik je morgen ??

  6. april 6, 2013 20:56

    Wow Sija, wat een prachtige pagina maakte je voor deze gelegenheid! Echt fijn dat je ook meewerkte aan deze super verrassing voor mij! Zwart-wit, maar toch in de gekende Sija stijl, heel mooi uitgewerkt in laagjes. Zo mooi!

  7. declerckanneke permalink
    april 6, 2013 23:52

    Hoe doe je het toch, supermooi bij elkaar gestempeld. Prachtig!!!!!!!!!!

  8. april 7, 2013 08:23

    Wat is dit een hommage geworden aan Godelieve Sija !! erg mooi gedaan.. heel mooi zoals je de 140 zo sterk hebt benadrukt. Super pagin..

    liefs Dianne

  9. april 7, 2013 11:23

    Prachtig, Sija! Prachtige stempels heb je gebruikt, en een heel mooi ontwerp!
    Els.

  10. derweduwen Marleen permalink
    april 7, 2013 11:52

    Dit is stempelwerk van de bovenste plank!
    Mooi werk ter ere van godelieve.

  11. april 10, 2013 22:13

    Loop door alles een beetje achter in blogland. Maar wilde niet achterblijven met mijn commentaar. Wow, schitterend werk!!!!!

Geef een reactie

