Skip to content

Art Journey challenge: #32: torn paper / gescheurd papier en sneak peek

april 1, 2013

Scheuren

Weer een nieuwe maand, weer een nieuwe Art Journey Challenge #32. Let er op dat je hoofdzakelijk Art Journey stempels gebruikt. Deze maand is het thema: Gescheurd papier. Het  Design team heeft nog veel meer inspirerende voorbeelden gemaakt die je kunt zien op de site van het Art Journey Designteam.

A new month, a new Art Journey Chalenge # 32. This month the theme is: Torn paper.  Watch the inspiring work from the Design Team members on the site of the Art Journey Designteam. Note: use mainly Art Journey Stamps. 

sneak preview 2013

Volgend weekend komen er al weer nieuwe sheets uit van Art Journey. Hou de website goed in de gaten. Hier alvast een voorproefje.

Again new Art Journey sheets that will be released next weekend. Here’s my sneak peek.

6 reacties leave one →
  1. april 1, 2013 11:15

    Sija wat is het weer een mooie bijdrage als inspiratie voor de Challenge en je sneak peek maakt me heel nieuwsgierig.. ik ga het zaterdag irl bewonderen..
    liefs Dianne

  2. april 1, 2013 11:40

    Heel mooi kaartje voor de uitdaging Sija!
    Ik kan aan je sneak peeks zien dat we soms op dezelfde golflengte zaten🙂
    Zaterdag ga ik ze in ’t echt bekijken.

  3. declerckanneke permalink
    april 1, 2013 13:26

    Een prachtig ‘gescheurd’ kaartje, super die achtergrond en die kleuren. Je werk met de nieuwe stempels, daar wil ik snel meer van zien. Ziet er super uit! Ik kom samen met Godelieve naar Zeist zaterdag, dus dan kan ik ze ook IRL zien!

  4. april 1, 2013 14:46

    Prachtige creatie met een leuke scheur, Sija!

  5. april 1, 2013 15:55

    Een mooie bijdrage voor de challenge Sija, en ik ben erg nieuwsgierig naar je kaarten met de nieuwe stempels. Ik kom ze zaterdag bekijken!
    Groetjes, Ellen.

  6. april 2, 2013 12:37

    schitterende creatie Sija

Geef een reactie

