Skip to content

Kaas-uien broodjes en Rozijnenbollen

september 8, 2012

Zaterdag, weer even tijd om wat uit te proberen om in de oven te bakken. Deze keer kaas-uien broodjes die ik als kant en klare mix heb gekocht bij Korenmolen Nooit Gedacht in Woudrichem. Als tweede voor de eerste keer rozijnenbollen gemaakt. Hiervoor heb ik een recept gebruikt van het Broodnodig forum. De smaak is van beide broodjes heerlijk alleen moet ik nog wat oefenen om mijn rozijnenbolletjes goed in model te krijgen😮

5 reacties leave one →
  1. september 8, 2012 16:16

    dat ziet er heerlijk uit, krijg zo trek in een rozijnenbol!

  2. Leonie permalink
    september 8, 2012 22:31

    Haha, inderdaad. De smaak zal prima zijn, maar de vorm behoeft nog wat oefening.
    Van de rozijnenbroodjes dan he, de kaas-uienbroodjes zien er prachtig uit.
    Ik denk dat het heerlijk zal hebben geroken tijdens het bakken. T’ water loopt me in de mond.

  3. september 9, 2012 09:20

    Ook heel lekker op zondagochtend. De vorm maakt niet uit, je kunt ze toch niet heel opeten. Ze zien er erg smakelijk uit. Groetje, Jeanette

  4. september 11, 2012 09:23

    Ziet er super lekker uit. Ik bak al meer dan een jaar af en toe kleine broodjes en ik heb het nog steeds niet in de vingers, een mooie vorm🙂 Maar de smaak is er niet minder om toch!

  5. januari 13, 2013 20:57

    Sia ik zit hier te watertanden, wat kan jij zalig bakken, krijg z’n trek erin, dat word morgen een poging tot deze bolletjes, zalig hoor.

    Warme trek groetjes erin,
    Anita

Geef een reactie

