Skip to content

Craftroom

januari 8, 2009

craft-room3

Eindelijk even tijd gemaakt om mijn nieuwe hobbykamer op mijn blog te zetten. Nog lang niet klaar maar dan hebben jullie een indruk hoe ik er nu bij zit na de verhuizing.  Finnally managed to put some pictures of my new craftroom on my blog. Still not finnished after the move but I can start again using my stamps again.

18 reacties leave one →
  1. januari 8, 2009 13:20

    OHHHHHHHH AHHHHHHHHH WOWWWWWW
    om jaloers op te worden!!
    Wat een ruimte en licht, en zo netjes alles opgeruimd.
    Heel veel plezier in deze kamer!!!!
    Het ziet er geweldig uit!

  2. januari 8, 2009 13:54

    So eej. HobbyKAMER ? Het lijkt wel een BALZAAL zo mooi en groot.
    Nou snap ik ook waarom je zo weinig aan photoshoppen toekomt. Om zoiets weer in te richten vergt veel tijd en dan ook de kunst om alles weer terug te vinden ? hihi.
    Dit is GENIETEN voor je !

  3. januari 8, 2009 15:09

    WOW your craft room is gorgeous, LOVE those wooden units, fantastic creative space!🙂

  4. januari 8, 2009 17:22

    WOW – I wish I would have such a stampingroom,too.
    I just have a small part of our living room to be creative…

  5. januari 8, 2009 17:25

    Sooowwwwww Sija, ziet dit er even gaaf uit. Prachtige kamer en zo netjes….😀

  6. Sandy permalink
    januari 8, 2009 17:56

    Wow what a great great room.
    So can you made so fantastic things in this room.

  7. januari 8, 2009 18:46

    Helemaal geweldig…wat een prachtige hobbyruimte Sija. Wat zul je hier veel tijd doorbrengen!!!

  8. Isabelle Norris permalink
    januari 8, 2009 19:31

    WOOOOOOW !!! amazing room :
    lucky you !!
    can’t wait to move into mine
    got your little card in the post
    thank you xxxxx
    isax

  9. januari 8, 2009 19:36

    amazing room….thanks for sharing!

  10. januari 9, 2009 09:13

    wat een prachtige wand voor je spullen sija.
    en wat een ruimte.
    geniet er maar lekker van.

  11. januari 9, 2009 13:32

    Lieve Sija,

    Helemaal geweldig je kamer. Geniet er van en maak nog heel veel mooie dingen. Ik geniet er geweldig van.

    veel liefs,

    Ineke

  12. januari 9, 2009 15:09

    Jeetje Sija, wat een gave hobbykamer, echt helemaal geweldig!!!!

  13. Audrey Meijs permalink
    januari 9, 2009 15:39

    En ik met mijn tafeltje! Ik ben echt wel jalours hoor!

  14. januari 10, 2009 07:15

    lijkt me een droomplek, heel praktisch!

  15. januari 11, 2009 23:10

    That is such a lovely space! Wish I had more room…

  16. januari 14, 2009 20:48

    Hij is helemaal geweldig en 100% beter, mooier dan in je vorige huis. Wat een prachtige kastenwand. je brengt me op een idee……

    Groetjes

  17. januari 15, 2009 14:37

    Woooow Sija wat een geweldige kamer !! Wat een licht en ruimte , echt super !!
    Beetje jammer dat je helaas bijna geen stempels hebt…😉 hihi !!
    Nou ik word hier wel een beetje lichtelijk jaroers van hoor… zit ik in mijn hoekje van 2 x 2 meter in de woonkamer…. maar wie weet, ooit…
    Jou wens ik héél veel heerlijke uren creatief plezier in je schitterende kamer !!!

  18. januari 17, 2009 19:21

    Wat een super kamer, ik hoop dat je er veel bezig mag zijn!

Geef een reactie

