Skip to content

Vissen

juli 31, 2008

Zitten spelen met brushes van Deviantart. Achtergrondpapier gebruikt uit kit van Christina Renee, vissen uit een van de voorbeelden van Dover publications. Zeemeerminnen en vrouwtje zou ik echt niet meer weten.

3 reacties leave one →
  1. augustus 1, 2008 12:17

    Hij’s mooi Sija !!
    (Alleen de link werkt niet. maar ja)
    Dat vrouwtje erbij is ook helemaal geweldig. Geeft er nèt dat beetje extra “sju” aan.
    Heb je brushes van DiviantArt gebruikt of standaard die in PS zitten ?
    *****
    Ik heb trouwens vandaag een tutorial geplaatst. Als je tijd of zin hebt….kom je dan eens kijken of ik ‘m duidelijk genoeg heb uitgelegd ?
    Groetjes weer hè.

  2. annietavries permalink
    augustus 2, 2008 17:51

    WOW Sija: ik had hier nog niet gekeken, maar wat maak je prachtige digitale dingen!!! Ik dacht dat het een “gewone” fotosite was, maar jij maakt hier óók kunst! Ik ben er helemaal wèg van!!! Prachtig, prachtig!

  3. rian nog een keer permalink
    augustus 3, 2008 12:31

    Ik heb nog eens wat beter rondgekeken op die site van Dover publucations hè. Daar staan echt leuke illustraties bij zeg.
    PrintScreentje ?🙂

Geef een reactie

